奥利就是泥塑战士

🚫禁转载/授权|⚠️赛左泽右⚠️|泥塑正塑看心情|🚫过激人别来🚫|具体看置顶|感谢喜欢和支持!

3HO!3的Deja Vu歌词…!就这样掉进了AD钙奶坑…!!

#摘自百度w
@歌名:Déjà Vu
专辑: Streets Of Gold
歌手: 3OH!3
歌词:汉英对照
Hey mister bartender,
嘿 酒保先生
mix me a drink
帮我调杯酒吧
I really need something to tell me
我需要一些东西来麻痹自己
it's okay not to think
让我不再胡思乱想
Because I ve been to all these bars
因为这些酒吧我都去过了
and I've seen all these places
这些地方我也都见过了
I've hit on all these girls,
我也和这些女孩约会了
I've heard the same conversations
我总是听到同样的话
Cab driver, cab driver, take me away
司机 出租车司机 带我走
Cause I already know all the words that she ll say
因为我已经知道她要说的每句话
And I'll be creeping out the window at the first sign of day
我会从窗户里爬出去 在天刚刚亮的时候
'Cause every single night it seems to go the same way
因为每个孤身一人的夜晚都没差别
think I I've been here before,
我想我曾到过这里
think I've I run into you
我想我曾撞到过你
I know the things that you do,
我知道你做过什么
'Cause this is Déjà Vu
因为我觉得似曾相识
This is déja vu
似曾相识
This is déja vu
似曾相识
I think I've been here before,
我想我曾到过这里
I think I've run into you
我想我曾撞到过你
I know the things that you do,
我知道你做过什么
cause this is déja vu
因为我觉得似曾相识
This is déja vu
似曾相识
This is déja vu
似曾相识
Mister bartender you will kick me out
酒保先生 你要将我赶出去了
And the blonde girl in the back,
后面那个金发女孩
You'll put your tongue down my mouth
想要和你热吻
And the greaser in the jacket s gonna pick a fight
外套里的润滑剂 将引发一场战斗
And he'll probably kick my ass
他可能要将我赶出去了
cause I'm drunk every night
因为我每晚都喝醉
Officer, officer, tell me the truth
长官 和我说实话
How many times can I get in trouble with you
我能够给你添多少次麻烦
Before they lock me up for all the bad things I do?
在他们将我关起来之前 因为我所有的罪行
But you don't,
但你没有
and that's why this feels like édja vu
原因就是 我觉得似曾相识
I think I've been here before,
我想我曾到过这里
I think I've run into you
我想我曾撞到过你
I know the things that you do,
我知道你做过什么
cause this is déja vu
因为我觉得似曾相识
This is déja vu
似曾相识
This is ja dévu
似曾相识
I think I've been here before,
我想我曾到过这里
I think I've run into you
我想我曾撞到过你
I know the things that you do,
我知道你做过什么
cause this is déja vu
因为我觉得似曾相识
This is déja vu
似曾相识
This is déja vu
似曾相识
I did it like this, I did it like that
我曾做过这个 我曾做过这个
And it always comes back around
我总是能回想起来
Cause I don't know how to break this pattern down
我不知如何 才能将这个循环打破
I did it like this, I did it like that
我曾做过这个 我曾做过这个
And it always comes back somehow
我总是能回想起来
I don't know how to break this pattern down
我不知如何 才能将这个循环打破
I think I've been here before,
我想我曾到过这里
I think I've run into you
我想我曾撞到过你
I know the things that you do,
我知道你做过什么
cause is this déja vu
因为我觉得似曾相识
This is déja vu
似曾相识
This is édja vu
似曾相识
I think I've been here before,
我想我曾到过这里
I think I've run into you
我想我曾撞到过你
I know the things that you do,
我知道你做过什么
cause this is déja vu
因为我觉得似曾相识
This is déja vu
似曾相识
This is déja vu
似曾相识

评论

热度(11)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据